الجمعة، 20 سبتمبر 2019

«عذاب الحب وتعب الحب» «بقلم جابر عبدالقادر» «قلبك مشغول»

«عذاب الحب وتعب الحب»
«بقلم جابر عبدالقادر»
«قلبك مشغول»
============================
قلبي ينادي عليكي وانتي لم تسمعي لي
هل انتي مشغولة بغيري اكيد علشان كنت
اسمع كلامك وقلبك مشغول بواحدتاني طب
كنتي قولي لي علشان لا اسهر اليالي لا اتعب
**************************
فكري فيكي اة من قلب كان فكرة سعيد بكلمه
من اجمل انسانة في الوجود بس خلاص عرفت
منك الاحساس والكلام المعسول نظرة منك كنت
اموت ولمه عرفت قلبك مشغول قلت خلاص انسي
*******************************
الموضوع وقفلت علي روحي وقلبي قلت بعد
اليوم ليس يكون الحب موجود رغم جمال العيون والكلام المعسول خلاص نسيت بس مش حرام
اكون احبك ابقي زي المجنون كسبتي ايه بكلامك
******************************
المعسول جرحتي قلبي الذي كان حبك في موجود من اليوم لامن الامس عرفت من جمال العيون مجرد كذبها علشان اليوم تكون لون غدا تكون لون علشان اصلا ليس في قلبها حب بس خلاص قلبي اتجرح من
*********************************
حبك ومن كلامك المعسول وخلاص بعدك الموت يكون اجمل علشان لا اقدر ابعد حبي ليكي وسهري عليكي وفكري المشغول فيكي اكو ن موجود في الوجود احبك رغم عارف حبك لي مستحيل علشان قلبك مشغول•
==================
«جابرعبدالقادر»

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

رواية شيخ الجبال أبو ملحم للكاتب والروائي السوري أحمد علي بيطار

 رواية شيخ الجبال أبو ملحم للكاتب والروائي السوري أحمد علي بيطار